Değerli Üyeler,
Oyunumuzun en temel bileşenlerinden biri olan savaş motorunda ciddi bir güncellemeye gittik. Bu güncelleme; geçmişte yaşanmış savaş sonuçlarının değişmesine veya iptaline sebebiyet vermeyecektir.
Bu güncellemeyle birlikte savaş motoru ve simulasyon, oyunun orjinal savaş motoruna çok yakın sonuçlar verecektir. Bu durum gemi türleri ve miktarları konusunda stratejilei etkileyecek bir konudur.
Güncellemenin mağduriyet yaratmaması için;
20.05.2019 Çarşamba Saat 13:00'a saldırı yasağı uygulanacaktır. Bu güncellemeleri anlamak için simulasyon üzerinde bol miktarda deneme yapabilirsiniz.
Ek olarak değişen stratejiler bakımından; filo ve savunma ünitelerinizin çeşidini ve miktarını rahat bir şekilde düzenleyebilmeniz için,
Hurdacı %0 zararla Cuma günü saat 23:59'a kadar ücretsiz olarak kullanıma açık olacaktır.
Filo ve Savunma ünitelerinin bir kısmında saldırı, kalkan ve rapidfire değerleri güncellenmiştir. Güncel değerlere teknolojiler sayfasından gemi ve savunma ünitesi detaylarına girerek ulaşabilirsiniz.
Yeni savaş motorunda stratejinizi oluşturmak için oyunumuzda yer alan simulasyonu kullanabilirsiniz. Harici simulasyonları lütfen kullanmayınız. Menüde yer alan Simulasyon ve savaşlar aynı yazılım üzerinden gerçekleşmektedir.
Bilginize sunar, iyi oyunlar dileriz.
-----------------------------------------------------------------
Dear Members,
We have gone through a serious update on the war engine, one of the most essential components of our game. This update; it will not cause changes or cancellations of past war results.
With this update, the combat engine and simulation will give results very close to the game's original combat engine. This is an issue that will affect the strategies on ship types and quantities.
In order for the update not to create victimization;
An attack blocking will be applied on Wednesday, 20.05.2019 at 13:00. To understand these updates, you can experiment with a lot of simulations.
In addition, in terms of changing strategies; so that you can comfortably arrange the variety and quantity of your fleet and defense units,
The fleet dealer will be available for free until 23:59 on Friday with 0% damage.
Attack, shield and rapidfire values were updated in some of the Fleet and Defense units. You can reach the current values by entering the details of the ship and defense units from the technologies page.
You can use the simulation in our game to create your strategy in the new war engine. Please do not use external simulations. Simulation and wars in the menu take place via the same software.
We present for your information, we wish you good games.
Bence bunun üzerine filo hızını da biraz düşürüp iskan olayını biraz daha maliyetli hale getirmelisiniz. 3 dakikada savaş olup bitiyor ve bu da insanı sıkıyor açıkçası, hafif avcı terörünün bitmesine sevindim oyuna biraz daha tat geldi ama filo hızıda oyunu öldürüyor. İskan atıp 3 dakikada savaş oluyor sünek gibi dakika başı oyuna bakmak bir süre sonra insanı bunaltıyor...
Değerli Üyeler,
Savaş motorundaki güncellemenin ciddi bir güncelleme olduğunu daha önce belirtmiştik. Gelen sorular üzerine bazı konuları açıklağa kavuşturmamız gerekmekte.
Bazı güçsüz gemiler ve güçsüz savunma üniteleri; kendilerine göre çok güçlü olan gemi veya savunma ünitelerine zarar veremezler. Bu orjinal savaş motorunda da böyledir. Benzer simulasyonları diğer ogame savaş simulatörlerinde de test edebilirsiniz.
Örneğin;
Yakın teknik seviyelerinde; Ölüm yıldızına karşı savunma ünitelerinden minimum gaus topu bulundurmanız gerekir. Gaus topunun altındaki savunma birimleri ölüm yıldızına zarar veremez. Miktarı ne olursa olsun.
Aynı şekilde ölüm yıldızına karşı; filo olarak minimum fırkateyn bulundurmanız gerekir. Fırkateyn gücünün altındaki filolar ölüm yıldızına zarar veremez. Miktarı ne olursa olsun.
Savunma ünitelerinden en güçlü birimler;
-Orbital savunma platformu
-Gravitasyon topu
-Dev atmosferik kalkan kubbesidir.
Benzer teknik seviyelerinde bu birimleri yenebilmek amaçlı;
-Orbital savunma platformunun inşaa maliyeti, saldırı ve kalkan değerleri güncellemeye gidilmiştir.
Orbital savunma platformuna karşı sadece ölüm yıldızı galip ayrılabilir. Orbital savunma platformu en güçlü savunma ünitesidir. Sadece 1 adet kurulsada yok etmek için 25 üzeri ölüm yıldızı gerekir. İnşaa maliyetindeki en belirgin artış ise; karanlık madde ihtiyacının 10k'dan 40k ya çıkarılması olmuştur.
-Gravitasyon Topuna karşı minimum komuta gemisi veya bombardiman gemisi kullanabilirsiniz. Komuta gemisi ya da bombardiman gemisi gücünün altındaki filolar gravitasyon topuna zarar veremez. Miktarı ne olursa olsun.
-Dev atmosferik kalkan kubbesine karşı minimum komuta gemisi veya bombardiman gemisi kullanabilirsiniz. Komuta gemisi ya da bombardiman gemisi gücünün altındaki filolar dev atmosferik kalkan kubbesine zarar veremez. Miktarı ne olursa olsun.
Umuyoruz ki bu bilgiler faydalı olmuştur. İyi oyunlar dileriz.
Savaş sona erdiğinde savaş raporunun sonunda ortaya çıkan savunma üniteleri vardır. Bildiğiniz üzere savunma ünitelerinin bir bölümü yok olsa bile savaştan sonra yenilenerek tekrar kullanılır hale gelirler. Savaşın sonunda son round olarak görünen savunma üniteleri savaştan sonra yenilenerek geri gelen ünite miktarlarıdır.
Bu sayede savaş sonucunda ne kadar ünitenin yenilendiğini savaş raporunda görebilirsiniz.
Savaşın sonucu ile alakalı değildir ancak durumun rahat bir şekilde ayırt edilebilmesi için görsel düzenleme yapılacaktır.
Herşey güzel de bu etkinlikler bizi bitirdi hep aynı saate oluyor çalışıyoruz bir dahaki evrende umarım bir haftaya yayılan daha adaletli bir etkinlik olur belirli on olma saatlerinde olması bizi bitiriyor adamlar bir gecede 500 mr den fazla maden kaldırıyor